پیـام دبیران همایش

۱۴۰۳/۰۳/۰۹ ۱۱:۳۳

نوشته شده توسط احسان احسان در چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ ساعت ۱۱:۳۳

گذر زمان این افتخار را نصیب گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز طبی کودکان قطب علمی کودکان کشور کرد تا در سي و ششمین همايش بيماري‏هاي كودكان دانشگاه علوم پزشكي تهران که بمدت 4روز از تاریخ 12 مهر 1403 مرکز همایش های بین المللی نورالرضا (سروش) برگزار می گردد، در خدمت جامعه پزشکی طب کودکان كشور باشيم. ارتقاء کیفیت همایش با توجه به نظرات اساتید، متخصصین و فراگیران طب کودکان همواره مد نظر برگزار کنندگان همایش می باشد. 

در همایش امسال 21 Teaching Course   دو ساعته جهت ارائه مسائل رایج طب کودکان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با کمک اساتید برجسته آن موضوع کارگشای شرکت کنندگان باشد. 

19 پانل 60 تا 120 دقیقه ای جهت جنبه های نوین تشخیص و درمان، علوم جدید کاربردی، رشته های مرتبط با طب کودکان شامل جراحی، رادیولوژی و آزمایشگاه برنامه ریزی شده است. 

رضایت محققین جوان و دانشجویان پزشکی در بهره مندی از تجربیات اساتید پیشکسوت در پانل محققین جوان در سال قبل بر استمرار و اغنای این برنامه در همایش امسال مهر تأیید زد و لذا دو پانل جهت محققین جوان در نظر گرفته شده است. 

اعلام فراخوان جهت ارسال مقالات به صورت سخنرانی و یا پوستر از ویژگیهای سی و ششمین همایش بوده است که انتخاب  30 مقاله جهت سخنرانی و بقیه مقالات تا مهلت اعلام شده جهت ارائه به صورت پوستر در نظر گرفته می شود.

همایش همزمان در سه سالن و جهت برگزاری کارگاه های پیش بینی شده از جمله کارگاه تکامل در بعضی از روزها در 4 سالن برگزار خواهد شد. 

هر روز از ساعت 8:30-8:00 در سالن اصلی سخنرانی های کلیدی جهت کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، پژوهش و درمان برگزار می گردد. 

بهره گيري از تجربيات بیش از 300 نفر از اعضای هیئت علمی کودکان و فوق تخصص های مربوطه و رشته‏هاي مرتبط با كودكان و اساتید علوم پایه سراسر کشور از ویژگی های این همایش است. 

مطالب و مقالات پذیرفته شده همایش به صورت کتابچه و در انتهای همایش به صورت الکترونیک منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. 

امیدواریم تغییر زمان همایش امسال باتوجه به همزمانی برنامه سال قبل با بعضی از برنامه های آموزشی و پژوهشی کودکان موجب حضور بیشتر همکاران در همایش امسال باشد. حضور حداکثری اساتید، همکاران گرامی و فراگیران در بزرگترین همایش کودکان کشورمان می تواند ضمن ملاقات همکاران در محیطی دوستانه، بهره گیری از مسائل رایج و نوین طب کودکان و تبادلات علمی و عملی کمکی در جهت اعتلای سلامت و تربیت فرزندان سالم کشور باشد. 

کمیته علمی و اجرایی همایش از کلیه همکاران برای شرکت در همایش دعوت می نماید و مقدم شما را گرامی می‏دارد.

 

dr_ashrafi dr_badv

دکتر محمودرضا اشرفی

دبیر علمی همایش

دکتر رضا شروین بدو

رئیس مرکز طبی کودکان 

قطب جامع علمی کودکان 

پیام ارکان اصلی کنگره

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

0
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (0)

تاکنون دیدگاهی منتشر نشده است. شما اولین نفر باشید!

ارسال یک دیدگاه