پیـام دبیر اجرایی همایش

۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ۰۸:۱۱

نوشته شده توسط علی مجنون علی مجنون در پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۵ ساعت ۰۸:۱۱

بسیار خوشحالیم که به شما در سی و ششمین همایش بیماری های کودکان و بیست، از مهمترین رویدادها در زمینه مراقبت های بهداشتی کودکان، خوش آمد می گوییم. این همایش ها که به میزبانی مرکز طبی کودکان، قطب آکادمیک پیشرو در زمینه اطفال در کشور برگزار می شود، سنگ بنای متخصصان داخلی و بین المللی برای جمع آوری و به اشتراک گذاری تجربیات و دانش ارزشمند خود است.

امسال مفتخریم که بیش از 2000 شرکت کننده در رشته های مختلف از جمله مغز و اعصاب، قلب و عروق، گوارش، ریه، بیماری های عفونی، آسم و آلرژی، روماتولوژی، اورولوژی، نفرولوژی، غدد، جراحی کودکان و نوجوانان و بسیاری دیگر داشته باشیم. کنفرانس ما همچنین موضوعات مهمه پرستاری کودکان و نوزادان، مراقبت های ویژه، اخلاق حرفه ای و مراقبت های تسکینی را پوشش می دهد و بستری جامع برای یادگیری و همکاری فراهم می کند.

سخنرانان برجسته ما شامل برخی از باتجربه ترین و مشهورترین متخصصان بیماری های اطفال و نوزادان و همچنین چهره های برجسته پرستاری کودکان از دانشگاه های سراسر کشور می باشند. ما همچنین خوشحالیم که به سخنرانان برجسته بین المللی، چه به صورت مجازی و چه حضوری، که بینش ها و پیشرفت های خود را در مراقبت های بهداشتی کودکان به اشتراک می گذارند، خوشامد می گوییم.

همایش امسال از ۱۲ الی ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی سروش تهران با ظرفیت پذیرش ۲۰۰۰ شرکت کننده برگزار می شود. این برنامه به طور همزمان در چهار سالن اجرا می شود و همچنین دسترسی آنلاین را برای شرکت کنندگانی که نمی توانند شخصاً به ما ملحق شوند تضمین کرده ایم.

ما مشتاقانه منتظر یک رویداد سازنده و روشنگر هستیم و مطمئن هستیم که بحث ها و دانش به اشتراک گذاشته شده در اینجا به طور قابل توجهی به پیشرفت مراقبت های بهداشتی کودکان کمک می کند.

majnoon 

دکتر مجنون دبیر اجرایی کنگره

 

مطالب سایت

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

5
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (0)

تاکنون دیدگاهی منتشر نشده است. شما اولین نفر باشید!

ارسال یک دیدگاه